Audi RS3 8V2 2.5TFSI (DAZA + opf) DSG7 – Stage2
Ο κινητήρας DAZA έρχεται από το εργοστάσιο με 400 ίππους και επειδή είναι πεντακύλινδρος με δύο μπεκ καυσίμου ανά κύλινδρο, ένα άμεσου κι ένα έμμεσου ψεκασμού, συνολικά φτάνει τα 10. Ξεχάστε ότι το διαβάσατε και θα ξαναθυμηθούμε όταν έρθει η ώρα για εναλλακτικά καύσιμα από τεύτλα και πονηριές για τετραψήφια ισχύ. Μέχρι εκείνο το στάδιο δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία.
Η συνηθισμένη σειρά αναβάθμισης περιφερειακών στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, ειδικά όσα έχουν τουρμπίνες είναι πρώτα φίλτρο αέρα, μετά μεγαλύτερο ιντερκούλερ και σωληνώσεις, μετά downpipe και εξάτμιση. Από την εισαγωγή στην εξαγωγή και από εμπρός προς τα πίσω. Ειδικά στην περίπτωση του RS3 με DAZA είναι πολύ σημαντικό γιατί κάθε τμήμα του παζλ προσθέτει δυνατότητες και επιδόσεις.
Εδώ δεν έγινε έτσι. Η σειρά ηταν λίγο ανάποδη παρότι εσείς θα δείτε την αρχική δυναμομέτρηση και το αποτέλεσμα που φτάσαμε μόλις ολοκληρώθηκε -τελικά- όλη η αναβάθμιση περιφερειακών. Που έγινε βήμα βήμα, αλλά με την ανάποδη αντί να πάμε από εμπρός προς τα πίσω. Πρώτα αναβαθμίστηκε το downpipe, γιατί ο ιδιοκτήτης ήθελε ήχο. Το προγραμματίσαμε αλλά χτυπήσαμε τοίχο στη θερμοκρασία εισαγωγής. Μετά αναβαθμίστηκαν οι σωληνώσεις, αλλά πάλι το ίδιο. Μετά αναβαθμίστηκε το intercooler. Ξανά στο δυναμόμετρο, καλύτερα αυτή τη φορά. Τέλος αναβαθμίστηκε το κιτ εισαγωγής κρύου αέρα και φτάσαμε στα ονειρεμένα 500+ από τα 400 και κάτι ψιλά που ξεκινήσαμε. Οπότε απαντήσαμε στον εαυτό μας την ερώτηση που ήδη ξέραμε την απάντησή της. Ότι δηλαδή τα χρειαζόταν όλα για να φτάσουμε την τουρμπίνα στις μέγιστες δυνατότητές της. Γίνεται κι έτσι!
Από τους 419 ίππους με αναβαθμισμένο downpipe κι εργοστασιακό πρόγραμμα ανεβάσαμε την ισχύ στους 515 ίππους με downpipe, intercooler και σωληνώσεις, κιτ εισαγωγής κρύου αέρα και κάτι άλλα ψιλοπράγματα εδώ κι εκεί. Μαζί προγραμματίστηκε το κιβώτιο DSG7/DQ500 με το πρόγραμμα 2ου σταδίου που εξελίξαμε ώστε να ξεπεραστούν οι περιορισμοί ροπής που μας επιβάλει το λογισμικό του και να βελτιστοποιηθούν τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων με καλύτερο Launch. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον ιδιοκτήτη για την υπομονή του, τον Αγγελο από το APGarage για τη μηχανολογική και οικονομική υποστήριξη και τον ίδιο για την επιμονή του που μας το έφερε κομμάτι κομμάτι μέχρι που ολοκληρώθηκε. Μπορεί να φταίω κι εγώ λίγο που του έβαλα την ιδέα για RS3 εξαρχής. Ευχόμαστε και εις ανώτερα!
Upgrade specifications
✅98RON fuel
✅APR Cold air intake kit
✅Upgraded downpipe
✅Upgraded Intercooler
✅Upgraded boost pipes
✅Upgraded intake elbow
✅#etuners Stage2 engine and gearbox tunes
Performance results
⚡️Maximum engine power: 515hp (measured 419 on stock software with upgraded downpipe)
⚡️Maximum engine torque: 715Nm (measured 581 on stock software with upgraded downpipe)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με βελτιώσεις και τον προγραμματισμό του δικού σου αυτοκινήτου, μπορείς να μας βρεις μέσω facebook, στο τηλέφωνο 2106033838 ή στο https://www.etuners.gr
#audirs38v2 #audirs #audiquattro