BMW Z4 E89 Sdrive20i 2.0T – Stage1 98RON

Τώρα που ζεσταίνει ο καιρός, είναι ώρα να βγάλετε στους δρόμους τα BMW cabrio. Τόσο αυτά που χρησιμοποιούνται όσο και εκείνα που είναι αποθηκευμένα για λόγους προστιθέμενης αξίας και δεν τα βλέπει το φως της ημέρας ποτέ. Εμπεδώσαμε όλοι πολύ καλά τι σημαίνει να απολαμβάνεις κάθε ημέρα και κάθε νύχτα το αυτοκίνητό σου τα προηγούμενα χρόνια των περιορισμών.

Έτσι προέκυψε τούτο το Ζ4. Καρπός -μέχρι πρότινος ανεκπλήρωτου- έρωτα. Η παραγωγή σταματησε το 2016, κάνοντάς το το τελευταίο 100% γερμανικό που έβγαλε η BMW από το Regensburg πριν αποφασίσει να μπλέξει τα μονοπάτια της με την Toyota. Το τελευταίο με κινητήρα N20 και 184 ίππους, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ZF8HP45 8 ταχυτήτων. Ο κινητήρας έχει τις καλύτερες δυνατότητες βελτίωσης ως δίλιτρος, ακόμα και σε εντελώς εργοστασιακή μορφή, σε σχέση με όλους τους συγγενείς του. Επειδή η παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου έπεσε ακριβώς μέσα στην κρίση ελληνικού χρέους και της μεγάλης αστάθειας του 2009-2016, οι πωλήσεις στην χώρα μας ήταν από ελάχιστες εως μηδενικές.

Μετρήθηκε εντελώς εργοστασιακό στο δυναμόμετρό μας στους 189 ίππους με 334Nm ροπής, με μόλις 55χιλιάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ. Εξελίξαμε πρόγραμμα 1ου σταδίου #etuners και η ισχύς ανέβηκε στους 260 ίππους με 406Nm ροπής. Ο κινητήρας αποκτά τη μέγιστη απόδοση στα driving mode Sport και Sport+, ενώ στα υπόλοιπα modes και σε καθημερινή λειτουργία περιορίζεται σε χαμηλότερη και λιγότερη νευρική συμπεριφορά ώστε να μην κουράζει μέσα στην κίνηση.

Ευχαριστούμε πολύ τον ιδιοκτήτη που συνεχίζει να μας εμπιστεύεται με τις αγάπες του για βελτίωση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη βελτίωση του δικού σας BMW, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Upgrade specifications

  • 98/100RON fuel

  • Completely stock hardware

  • #etuners Stage1 engine tune

Performance results

  • Maximum engine power: 260hp (measured stock 189hp), gains 71hp

  • Maximum engine torque: 406Nm (measured stock 334Nm), gains 72Nm