Peugeot 2008 1.6HDI100 – #Etuners Stage1

There are two basic versions of Peugeot / Citroen 1.6HDI diesel engines.

– The small one, which has the smallest turbo with a traditional wastegate, that is found on 75, 90 and 100 hp variants. With a Stage1 software upgrade it reaches 120-130 hp depending on the condition of the car.

– The big one, which has a larger turbo with VNT, is in the 110, 115 and 120 hp versions. With Stage1 software upgrade it reaches 135-145 hp.
These two types have been around for many years, since the time of the 207/308 diesel.  If you want a 208/2008 1.6HDI with 75hp to reliably reach 140+, you need to get the big turbo.

This MY2017 Peugeot 2008 1.6HDI100 belongs to the first type. It was upgraded from 100 hp to 123 via an #Etuners Stage1 remap, with torque increasing from 294Nm to 340Nm.

# peugeot2008 # peugeot208 # peugeot3008

 

Performance results

  • Maximum engine power: 122.5hp (measured stock at 100.2hp), gains 22.3hp
  • Maximum engine torque: 340Nm (measured stock at 294.4Nm), gains 45.6Nm

 

Original article in Greek

Υπάρχουν δύο βασικές εκδόσεις κινητήρων 1.6diesel της Peugeot/Citroen (και των Ford αλλά αυτό είναι μια ιστορία που θα σας πούμε άλλη στιγμή, μιας και είναι οι ίδιοι).

– Ο μικρότερος, που έχει το μικρότερο τούρμπο με παραδοσιακό wastegate, εξοπλίζει τις μικρές εκδόσεις 75,90 και 100 ίππους. Με αναβάθμιση λογισμικού Stage1 φτάνει τους 120-130 ίππους ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου.

– Ο μεγαλύτερος, που έχει μεγαλύτερο τούρμπο με VNT, βρίσκεται στις εκδόσεις 110,115 και 120 ίππων. Με αναβαθμιση λογισμικού Stage1 φτάνει τους 135-145 ίππους.

Οι δύο αυτές κατηγορίες υπάρχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια, από τον καιρό του 207/308 diesel.

Έτσι αν θέλει ένα 208 1.6HDI με 75 ίππους να φτάσει αξιόπιστα τους 140+ , χρειάζεται την μεγάλη τουρμπίνα. Ενώ για να φτάσει τα αντίστοιχα άλογα ένα Citroen C4 1.6HDI 115hp, αρκεί να βάλει πρόγραμμα 1ου σταδίου.

Το Peugeot 2008 1.6HDI100 του 2017 ανήκει στην πρώτη κατηγορία. Αναβαθμίστηκε από τους 100 ίππους στους 123 μέσω αναπρογραμματισμού #Etuners Stage1, με αύξηση ροπής από τα 294Nm στα 340Nm. Κέρδος πολύ σημαντικό γιατί όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με αποσκευές, οικογένεια και πεθερά, μουλαρώνει στις προσπεράσεις – ειδικά κάτω από τις 1800 στροφές σε εργοστασιακή μορφή.

Ευχαριστούμε πολύ τον ιδιοκτήτη που μας το εμπιστεύθηκε!

#peugeot2008 #peugeot208 #peugeot3008

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *